Over 2 weken is het zover! - Reisverslag uit Weurt, Nederland van Tarryn Baat - WaarBenJij.nu Over 2 weken is het zover! - Reisverslag uit Weurt, Nederland van Tarryn Baat - WaarBenJij.nu

Over 2 weken is het zover!

Door: Tarryn

Blijf op de hoogte en volg Tarryn

13 Juni 2014 | Nederland, Weurt

Over 2 weken is het dan zover. Dan start mijn reis naar Suriname! Wat heb ik er zin in zeg. Het begint erg dichtbij te komen, dus de spanning stijgt. Inmiddels heb ik alles wat ik nodig heb voor en tijdens mijn reis, in huis. Het is alleen nog mijn koffer van zolder halen en inpakken die handel.
Natuurlijk nu even checken of mijn blog ook te lezen is voor anderen.

De komende 2 weken worden nog druk! Veel etentjes, afspraakjes en drankjes drinken met lieve mensen om mij heen die mij allemaal nog even willen zien en een fijne reis toe willen wensen. Kortom, ik zal me niet vervelen haha.

Lieve mensen, ik hoop dat jullie mijn verhalen leuk vinden om af en toe te lezen en bij te houden zodra ik in Paramaribo zit. Ik zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden.

Liefs Tarryn

  • 13 Juni 2014 - 11:11

    Pieter Inge En Thijme:

    Dag lieve tat,

    Geniet nog eventjes van de komende 2 weken! We zullen je missen! Maar bovenal geniet van je reis! ... En we gaan zeker je reisverslagen volgen!

    Liefs uit Beuningen

  • 13 Juni 2014 - 11:46

    Janneke Stratman:

    Lieve Tarryn,
    Ik wens je een te gekke tijd in Suriname. Dat je je elke dag mag blijven verwonderen. Ik ga je volgen maar éérst gaan we nog even maximaal sushi eten! Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tarryn

Actief sinds 21 Aug. 2013
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 5910

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 26 Augustus 2014

Suriname

Landen bezocht: